Metju Makonahi:

Džentlmen novog kova
Pravi gospodin - tvrdi američki glumac, zvezda reklamne kampanje za novi D&G muški miris - poštuje najpre sebe, a onda i druge, ne shvata sebe previše ozbiljno i svaki put pre izlaska iz kuće proveri je li mu šlic zakopčan

Piše: Sonja Mlinar

Iako se svi slažu da u ovom trenutku ne postoji bolja osoba od Metjua Makonahija koja bi oživela lik džentlmena u reklamnoj kampanji za “The One Gentleman”, novi muški miris “Dolce&Gabbana”, obožavaoci američkog glumca zgroženi su fotografijama koje su u oktobru preplavile svetsku štampu. “Ovo nije Metju, to je hibrid keksa i žirafe”, “Je li to on, ili Tom Kruz?” - kritikuju protivnici fotošopa i svi koji smatraju da je nepristojno i nemoralno na taj način varati javnost. Jer, četrdesetjednogodišnji glumac, zvezda romantičnih komedija “Neplanirano venčanje” i “Kako izgubiti dečka za 10 dana”, na reklami izgleda poput voštane figure. Bez bora i mimike, gotovo bez identiteta. Srećom, u spotu, koji je režirao francuski fotograf i reditelj muzičkih i modnih spotova Žan Baptist Mondino, vidimo “pravog” - samo malo doteranijeg - Makonahija. Spot je napravljen u felinijevskom maniru, s atmosferom koja podseća na filmove “8 1/2” i “Slatki život”, i Makonahi glumi džentlmena starog kova. A iako se u bermudama na plaži u Malibuu (gde živi sa ženom Kamilom Alveš, sinom Levijem i kćerkom Vidom) oseća prirodnije nego u fraku i s leptir-mašnom, on zaista jeste pravi gospodin.

Po čemu se džentlmen poznaje?

- Po načinu kako se ophodi prema ljudima: pravi gospodin želi da se svi u njegovom društvu osećaju ugodno, dakle, nije mu teško da ugađa. On ponajpre poštuje sebe, a iz toga proizlazi i njegovo poštovanje i obzirnost prema drugima. Tek posle tih kvaliteta dolaze muževnost, šarm i sve drugo što se sviđa ženama...

Nastavak teksta Vam je dostupan u štampanom izdanju ...
Bergizar Korel i Halit Ergenč
Milan Stanković
Dženifer Lopez i Marko Antonije
Bijonse Nouls