Njujorška Nedelja mode:

Budućnost su tufnice i šljokice
Tokom devet dana, koliko su trajale revije u Linkoln centru, viđene su mnoge kreacije koje bi se mogle podvesti pod zajednički izraz retro-šik-kul, ali su ipak u centru pažnje bile kolekcije kuća ‘Marc Jacobs’ i ‘Badgley Mischka’

Piše: Aleksandar Ostojić

Gradonačelnik Njujorka Majkl Blumberg kaže da u tom gradu modna industrija zapošljava čak 175.000 ljudi, ali mali deo njih mogao je da vidi najvažniji događaj sezone, bar što se njihove branše tiče. Njujorška nedelja mode ove godine održavana je u malim dvoranama Linkoln centra. Razlog nije ekonomska kriza, sa kojom se Amerika sve uspešnije nosi, nego novi trend, koji je prošle godine promovisao dizajner Tom Ford. On je tada šokirao sve odlukom da svoju kolekciju prikaže pred 150 VIP-ovaca, na zatvorenoj projekciji, umesto pred uobičajenih 1.500 pod šatrom u Brajant parku. Fordova vizija diskrecije, elitizma i intimnosti preko noći je postala gotovo obavezujuća, pa su ovog februara u Linkoln centru tražene što manje dvorane za revije najvećih kreatorskih imena. Prosek je 300 gledalaca, sa tendencijom daljeg snižavanja.
Svi koji znaju kako njujorška Nedelja mode funkcioniše, potvrdiće da su revije tek uvod u lude noćne žurke u legendarnom “The Boom Boom Room” baru na vrhu hotela “Standard”, ili u restoranu “Indochine”. Naravno, žurke su daleko posećenije od revija, a dodatni motiv za zadovoljstvo ljubitelja noćnih provoda bio je podatak da je ove godine modna nedelja u Velikoj jabuci trajala čitavih devet dana. Finansijski je najuspešnija od svih dosad, pa razlog da trljaju ruke imaju i onih 175.000 modnih pregalaca, kao i gradonačelnik Blumberg.
Nastavak teksta Vam je dostupan u štampanom izdanju ...
Bergizar Korel i Halit Ergenč
Milan Stanković
Dženifer Lopez i Marko Antonije
Bijonse Nouls